Jürgen Christiaens volgt Joris Vanhecke op in de Oostendse OCMW-raad

Op 11 september 2014

Jürgen Christiaens volgt Joris Vanhecke, iets vroeger dan voorzien, op in de Oostendse OCMW-raad.  De wissel was voorzien na 3 jaar, maar Joris Vanhecke besliste om de fakkel, om persoonlijke redenen, na net geen 2 jaar al door te geven: “Het OCMW is een erg belangrijk orgaan voor de stad en  Jürgen is een wissel op de toekomst.  Het doet me dan ook plezier dat uitgerekend hij het OCMW-mandaat van me overneemt,” zegt Joris Vanhecke.

Zandvoordenaar Jürgen Christiaens (29) is leerkracht wiskunde en aardrijkskunde aan het SIGO in Gistel.  In Zandvoorde is hij vooral actief als speler en trainer bij de plaatselijke tafeltennisclub TTC Zandvoorde.

Vanhecke sleutelfiguur in de groei van de Oostendse N-VA

Huidig afdelingsvoorzitter Werner Verbiest en fractieleider Björn Anseeuw zijn verheugd dat Vanhecke achter de schermen verder blijft meewerken aan de uitbouw van de partij:  “Joris ging ons voor als afdelingsvoorzitter en stak z’n nek uit op een cruciaal moment.   Zonder hem zouden we in Oostende nu niet staan waar we met de partij staan.  Het is voor ons een zegen dat we kunnen blijven rekenen op z’n inzet en werkkracht.”