Johan Vande Lanotte: "Parkeren zal in Oostende altijd duurder zijn."

Op 26 januari 2016, over deze onderwerpen: Beleid & financiën, Economie en ondernemen, Mobiliteit en openbare werken

Vandaag kan u in Het Nieuwsblad het burgemeestersrapport lezen over Johan Vande Lanotte.  Uit dat rapport blijkt dat de ontevredenheid bij de Oostendenaar over burgemeester en stadsbestuur groeit.  Burgemeester Johan Vande Lanotte vindt dat "de Oostendenaar zich wat moet aanpassen."  Lees: "Ik trek er me niets van aan."

De Oostendenaars willen af van het peperdure parkeerbeleid in de stad.  In een reactie zegt Vande Lanotte dat u er naar kunt fluiten want: "Parkeren zal in Oostende altijd duurder zijn dan in andere steden"  Van de grote "hervorming" van het Oostendse parkeerbeleid die hij vorige week nog maar aankondigde komt dus niets in huis, hoogstens wat gerommel in de marge.  ’t Is maar dat u het weet.

Nochtans: met de N-VA hebben we in Oostende heel wat concrete voorstellen gedaan om parkeren goedkoper en dus Oostende aantrekkelijker te maken.  Het kan dus anders, het moet ook anders.  Oostende verdient beter.