Leden van N-VA Oostende kiezen nieuw bestuur

Op 22 april 2022, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws - activiteiten, Jong N-VA Oostende

N-VA Oostende heeft een nieuw afdelingsbestuur gekozen. Nikolaas Vanhoucke is de nieuwe voorzitter, Ingrid Denys kreeg opnieuw het vertrouwen als ondervoorzitter. Het nieuwe bestuur telt 30 leden en is aangesteld voor de komende drie jaar.

Nikolaas Vanhoucke, voorheen secretaris, volgt Manu Beuselinck op als voorzitter. Ingrid Denys blijft naast ondervoorzitter ook op post als ledenverantwoordelijke. Daarnaast werd Stijn Lefever verkozen tot secretaris. Gemeenteraadslid Werner Verbiest blijft zijn functie uitoefenen als penningmeester. Thomas Lansens, voorzitter van Jong N-VA Oostende, werd verkozen tot communicatieverantwoordelijke en verantwoordelijke jongerenwerking. Tenslotte neemt schepen Maxim Donck alles wat feestelijkheden betreft op zich.

Samen met de drie schepenen Björn Anseeuw, Charlotte Verkeyn en Maxim Donck en de vier gemeenteraadsleden, die automatisch zetelen in het afdelingsbestuur, bestaat het nieuwe bestuur uit 30 leden. Naast heel wat ervaren bestuursleden komen ook enkele nieuwe gezichten het bestuur vervoegen. Nikolaas Vanhoucke is tevreden met de nieuwe samenstelling. “Het nieuwe bestuur bestaat uit een gezonde mix van ervaren gevestigde waarden en opkomend jong talent. Het is met deze gemotiveerde ploeg dat we de verkiezingen van 2024 zullen voorbereiden. Ondertussen werken we samen met de mandatarissen verder aan onze mooie stad.” De aftredende bestuursleden werden bedankt voor hun jarenlange engagement.

Onze volledige bestuursploeg:

Voorzitter: Nikolaas Vanhoucke
Ondervoorzitter & ledenverantwoordelijke: Ingrid Denys
Secretaris: Stijn Lefever
Penningmeester: Werner Verbiest (gemeenteraadslid)
Communicatieverantwoordelijke & verantwoordelijke jongerenwerking: Thomas Lansens
Organisatieverantwoordelijke: Maxim Donck (schepen)
Bestuursleden: Björn Anseeuw (schepen), Manu Beuselinck, Sylvia Boccasile, Shauny Bronders, Jürgen Christiaens, Tom Cornelissen, Roger De Jonghe, Dries Demoen, Sandra Demuynck (gemeenteraadslid), Ralph Deroo, Ann Duflou, Kristof Gesquiere, Thomas Hesta, Luba Minarikova (gemeenteraadslid), Steven Nagels (fractieleider gemeenteraad), Enrico Ricciolini, Marie Tavernier, Hilde Terryn, Arno Van de Bruaene, Werner Van Laere, Danny Vandeput, Myriam Verbrugge, Charlotte Verkeyn (schepen), Stefaan Vyvey