N-VA Oostende deelt chocolade uit voor Valentijn

Op 14 februari 2023, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws - activiteiten

Ook in Oostende is Valentijn niet onopgemerkt voorbijgegaan. Dinsdagochtend deelden bestuursleden van N-VA Oostende chocolaatjes uit aan het station. Op deze manier laat N-VA zien dat het een hart heeft voor de stad.

“Deze actie is ondertussen een traditie geworden,” verklaart voorzitter Nikolaas Vanhoucke. “N-VA Oostende wil op Valentijn tonen dat het alle Oostendenaars een warm hart toedraagt. Ook dit jaar hebben we onze liefde en dankbaarheid getoond door een kleine attentie uit te delen.”

“Net zoals de voorbije jaren werd onze aanwezigheid flink gesmaakt door de Oostendenaars. De ruim 1.000 chocolaatjes werden in een mum van tijd verdeeld,” vult gemeenteraadslid Sandra Demuynck aan. “Deze actie gaf ons ook de kans om op een directe manier in contact te komen met de inwoners van onze stad.” De komende maanden brengt het bestuur van N-VA Oostende een bezoek aan alle Oostendse wijken. Inwoners kunnen bij hen terecht met vragen, opmerkingen of ideeën voor hun wijk of de stad.